Tuesday, August 19, 2008

HARI INI

assalamualaikum...

Hari ini aku datang ke opis dengan azam untuk menyiapkan pergulungan Hujjah balasan pihak menuntut, alhamdulillah setelah 4 hari aku punya karang hujah aku tu hari ini siap setebal 17 muka surat hehehe ntah apa-apa aku taip hmmmm minta-minta hakim jgn poning pala sudah...

Hari ini juga aku rasa aku kesepian, aku sendirian tiada siap menemani aku,

Hari ini juga aku rasa semua sahanat-sahabat aku mula menjauh dari diri aku... emmm ntah mengapa nasib aku begini..

Hari ini aku harapkan hidup aku bertambah gembira,tetapi tetiba menjadi duka, rasa sayu je hati ini

Hari ini aku mendambakan sahabat-sahabat yang boleh mengembirakan hidup kau....

Hari ini, hari ini, hari ini

hmmmm tak tau apa nak taip taip ini jelah untuk meluahkan rasa hati ini....

No comments: