Tuesday, August 26, 2008

KAWAN


Assalamualaikum......

Kawan setiap orang ada kawan......
aku pulak ntah la rasanya macam tak ada pun kawan-kawan...
cuma yang ada rasanya kawan bila senang je....
bila susah rasa sepi ja......
kawan yang aku anggap karib rupanya, dia tak anggap aku ni sebagai kawan karib dia pun....
bila ada kawan baru kawan yang lama di tinggalkan....
tak tahu la siapa sebenarnya kawan aku...
mungkin depa semua tak suka bekawan dengan aku....
kawan-kawan yang pernah aku kenal, aku nak ucapkan terima kasih sesangat kat hempa semua kerana sudi berkawan dengan aku, melayan segala kerenah aku....
walaupun hempa semua dok jauh daripada aku, aku selalu ingat kat hempa semua...
Maaf la hari ni memang aku terasa sepi sangat... sebabnya kawan yang selalu call dan selalu msj aku terus diam sehingga sekarang aku tak tahu apa salah aku.... klu aku ada salah aku minta maaf ya...
lagi satu kawan serumah aku, dah dekat dua tahun kami dok satu rumah, kawan gelak,kawan sembang, kawan bertengkar aku akan berpindah keluar daripada langkawi so tinggal lah aku bersendirian kat pulau ni sorang-sorang....
kenapa dalam bulan ni aku rasa semua kawan-kawan aku dah menjauh daripada aku....
kalau aku ada salah aku minta maaf kat hempa semua, aku tak bermaksud pun nak menyakit hatikan hempa...
aku doakan semua kenkawan yang pernah berkawan dan yang pernah mengenali aku di redhoi dan di rahmati allah..
sekali lagi aku sangat menghargai persahabatan yang pernah terjalin..

2 comments:

Yana Ismail said...

Btol tu..harga sebuah persahabatan tak ternilai...:)

napa entry, mcm sedih je?alaahai~

Faizal@poyan said...

hmmmm sebabnya bulan ogos ni adalah bulan kesedihan saya