Sunday, August 24, 2008

LAWATAN

salammmmm...



25hbln setiap bulan adalah tarikh yang dinanti-nantikan oleh kakitangan kerajaan tak terkecuali aku....



hmmm pagi tadi dengan rasmi dan secara terpaksa aku membuat lawatan ke beberapa buah Bank di langkawi......



Bank Islam bank pertama aku jejaki, dengan niat untuk membayar PTPTN dan Kad Kredit laaa apa lagiiii,, nasib baik la tak ramai sangat kat bank Islam masuk 10 minit dah siap semua...



CIMB bank yang kedua pula aku masuk biasa la bayar kereta PEB 1386 aku, tapi perkhidmatan kaunter CIMB pada aku ok cepat dan banyak kaunter berfungsi...



last sekali Bank Rakyat selang beberapa buah kedai je dengan pejabat aku, tapi aku malas sangat nak masuk bank rakyat ni sebab lama sangat menunggu.......



apa-apa pun hasil lawatan aku tercapai untuk membayar apa yang patut tinggallah saki baki untuk belanja dan simpanan masa depan aku hehehehe...

No comments: