Wednesday, August 6, 2008

PERKENALAN

Assalamualaikum....

Alhamdulillah tercapai juga hasrat aku nak buka blog kat sini, sebetulnya aku dah pun mempunyai blog sendiri kat friendster http://dika_rain.blogs.friendster.com/dika_rain/ banyak la juga aku postkan cerita-cerita mengenai kehidupan alam, tentang cinta dan cerita tentang diri aku sendiri...

kat sini nanti, aku cuma nak belajar-belajar mengarang apa-apa yang berfaedah yang boleh di kongsi bersama dengan hempa semua...

Sebenarnya aku tak pandai nak mengarang-mengarang ni, oleh kerana LOGHAT KEDAH aku memang menguasai aku hehehehe. tapi oklah kot janji hempa semua boleh faham apa yang aku taip...

Penghargaan aku sampaikan kat anap kerana sokong aku buka blog ni terima kasih ya anap..

Oklah setakat ini dahulu untuk pengenalan sebab sat lagi aku kena bertolak ke KILIM GEOPARK LANGKAWI ada majlis Santapan Bersama Tengku Sultan Kedah ok bye

1 comment:

anap_ilmi said...

gituuuuu....ade mention nama aku..haha..ok,on je blogspot..friendster tu..PERLU!!!