Wednesday, October 29, 2008

RAYA ENAM

SALAM SEMUA...

kemarin 29 syawal cukup aku berpuasa enam pada bulan syawal. hari ini 1 Zulkaedah aku merayakannya hehehe. selamat sempat juga aku habiskan berpuasa enam....

hmmm aku ingat bulan syawal tahun ni sampai 30 hari tapi 29 hari je...Alhamdulillah la.. cukup juga aku berpuasa enam walaupun selang-selang...

sebenarnya aku tak tau nak taip apa kat blog aku ni, kepala aku masih berserabut dengan asgmnt yang tak siap-siap lagi...

oklah setakat ini lah dahulu nanti klu ada apa-apa aku cerita lagi..

5 comments:

Princess Liyana said...

chayo2!teruskan berassignment..alaahai

anap_ilmi said...

xnak jwb tag ko sbb xformal..huh

anap_ilmi said...

ada hadiah tuk kaw lagi..g lah tgk

Faizal@poyan said...

to liyana..

ok terima kasih

to anap..

alah merajuk lak..tag hg tu nantilah aku cuba buat...

Princess Liyana said...

;)chayo2!