Wednesday, November 12, 2008

HARAPAN

Assalamualaikum.....

hari khamis selalu ditunggu-tunggu oleh aku, sebab keesokan harinya cuti hehehe so kalau ada kelas pada minggu tu aku mesti balik kampung setiap hari khamis......

cuma aku ada satu je harapan bila aku naik feri.... hmmmm malu la nak cerita tapi elok juga aku cerita kat sini untuk menambah entry kat blog aku ni....

hmmmm ..malam tadi masa aku tgh berjalan kat pasar malam Kuah dengan mak ndak aku, aku terpandang seorang perempuan.... perempuan ni aku pernah jumpa dia, masa kami dok sebelah menyebelah kat dalam feri, masa dia dok sebelah aku, aku cuma diam jelah selama 1 jam setengah dalam feri tu.....aku cuba nak memulakan bicara tapi dia pulak pejam mata hmmm melopas laaa......minggu berikutnya aku terjumpa dia lagi dalam feri juga tapi kali ni dia tak duduk sebelah aku tapi duduk belakang kerusi aku....hmmmm so dah tiga kali aku terjumpa dia.....

sampai ke hari ini aku menyesal tak bertegur sapa dengan dia, semasa kami duduk sebelah menyebelah dulu...aku rasa perempuan tu ustazah JQAF sebabnya bertudung labuh....

tapi jauh di sudut hati aku, aku merasakan yang perempuan tu maybe dah berkahwin atau pun dah bertunang....

tapi setiap kali aku nak balik kampung aku selalu berharap moga-moga dia duduk sebelah aku lagi, masa tu aku nak bertegur sapa dengan dia hehehehe .....

tapi kadang-kadang aku rasa diri aku ni ada ka orang yang nak.....emmmm biar lah suatu masa jika di takdirkan aku ada jodoh ada lah.....

oklah yang tu je nak ceritakan betapa aku berharap untuk jumpa dia lagi.....

ok doa-doakan lah yaaaa

11 comments:

KiasanCinta said...

Erm..... poyan2..
aku doakan ustazah tu naik feri yg sama ngan ko lagi.....
kali ni ko tokleh lepaskan dia...
peluang hanya dtg sekali seumur hidup.... terlepas sekali..terlepaslah....jwbnya...
ok... good luck untuk exam pjj ko nanti...

Faizal@poyan said...

to hambali...

emmm insyaallah

tq

Princess Liyana said...

bro,
belum cuba belum tahu..

tkmo cuba ke bro?give it a tryla;)

Faizal@poyan said...

to yana...

hmmm nak cuba lah ni tapi.....time jumpa dia je mesti dia jauh sikit emmm...

hmmm klu ada jodoh insyaAllah

anap_ilmi said...

jgn beriyer...

Anonymous said...

salam

kalau ada jodoh... Insya Allah... Allah lorongkan...

Faizal@poyan said...

to anap..

ye lah anap.. nasihat mu akan ku ingat..

Faizal@poyan said...

to manja

wslm... amin klu ada jodoh tak kemana ya tak..

Princess Liyana said...

yup bro;)

kalau ada jodoh, takkan ke mana;)

Faizal@poyan said...

to yana...

heheheh aminnn

Princess Liyana said...

aminnnn..hehe;)