Sunday, November 23, 2008

MENDUNG KELABU


Maafkan aku, keputusan perpisahan ini aku perlu buat kerana hubungan kita tidak akan kemana kerana di tengahnya ada satu dinding yang menghalangnya...


namun tika ini dan saat ini aku sentiasa menanti SMS dari mu ntah menggapa......kekadang suka dan kekadang rindu dan kekadang bila di fikirkan halangan itu aku ingin sekali melupakan mu....


saat bersama terlalu indah untuk dikenang tetapi saat itu akan ku abadikan di dalam satu sudut dihati ku..........


maafkan aku kerana membuat keputusan ini, maafkan aku dari mula perkenalan sehingga kesaat ini......aku hanya insan biasa yang banyak kelemahannya...



p/s ini satu kisah zaman dulu kala ok.....

4 comments:

Yana Ismail said...

alaahai..terkenang kisah lama bro..

hmm..bykkan bsabar:)

what's important is the present..live your life to the fullest;)

Faizal@poyan said...

to yana...

hehehe tak ada apalah saja je....

apa-apa pun tq

KiasanCinta said...

sedihnye luahan hang... aku tumpang sedih la...huhuhu.....

Faizal@poyan said...

to hambali...

esh perlu lah sedih2 hahahaha...
aku dah ok la...