Sunday, November 2, 2008

MESIN PERAKAM WAKTU


Assalamualaikum...

Hmmm pagi ni bersemangat sungguh aku nak masuk opis... hehehe selalunya lepas bersiap lepak dulu tengok MHI, tapi hari ni lepas bersiap terus start motor masuk opis....

Buat pertama kalinya pada pagi ni opis aku kena guna mesin perakam waktu sebelum ni pakai tulis je kat dalam buku hehehehe kadang-kadang ada juga tak berlaku amanah....

Pagi ni aku orang pertama mengketik kad ke mesin tutepat jam 7.37 pagi tu masuk opis... hehehe


Dengan adanya mesin tu mungkin menjadi wasilah kepada berkerja secara beramanah...

Sebelum ni opis aku tak guna mungkin sebab staff tak ramai tapi sekarang staff dah melebihi 5 orang baru Ibu Pejabat BBG bagi kami guna mesin tu...

Untuk hari pertama Alhamdulillah ok je sebab aku samapai awal kalau sampai jam 8.00 lebih alamatnya warna merah la....

Oklah ni je nak aku cerita...dah tak ada idea nak cerita yang best2 aku cerita la bab mesin tu...

Ok moga kalian berda di bawah naungan rahmat Allah

4 comments:

Anonymous said...

salam faizal@poyan

emm cantik ar wane mesin tu... pink
kaler... huhu mmg feminin sungguh...
:)

> kite kat sini sebelum ni pakai slot card aje... tapi sejak dah rosak, sume kene pakai punch card balik...

Faizal@poyan said...

to manja...

hmmm cantik membuatkan org lain bersusah payah dan merempit pagi2 hehehe

tapi ok la maybe lepas ni gaji yg dapat tu berkat la ckit

anap_ilmi said...

org len sumer dah pki cap jari dah..kt kisdar dulu pun kan..nak asuk cc..chat..pki cap jari jugak..hang la..chat dgn sukurdin...hahah..skodeng

Faizal@poyan said...

to anap...

hmmm biasa la opis cawangan ja lain la klu kat putrajaya...

hmmm