Sunday, December 21, 2008

SEKIAN KALI

Assalamualaikum.....
pagi tadi aku sempat memasukkan lagu cinta dalam hati nyanyian unggu sebagai lagu latar blog aku dan lagu tema aku hehehehe sesapa yang nak dengar just tekan play kat c2......
hari ini 21/12/2008 tarikh besday seseorang yang aku anggap pernah aku cintai...... sebetulnya aku nak call dia pada pagi ini, tapi sebelum aku call aku hantar SMS tanya pendapat kawan aku kat bawah ni dialog SMS kami:

aku: "wei dok wat apa, emm wei perlu dak esok aku call gadis 2 wish besday dia
coz besday dia esok, tapi dia x pnh bls msj aku,
aku sj la nak bls balik pasai dulu masa besday aku dia wish kat aku..."
kawan R: "xperlu jiddan2 ang wish kat dia...
klu hg wish jatuh martabat hg pasai dia dah tak bls msj2 hg dulu..
ramai lagi yang baik daripada dia elok hg delete buang dia dalam otak n hati hg...
wat apa hg nak bekawan lagi dengan dia macam la dia hebat sangat.."
lepas ja aku baca msj dia aku rasa baik aku msj jelah dia, tak payah call, so aku wish la melalui masaj tepat jam 6.30 pagi tadi.....
aku: " Assalamualaikum slmt pg,
sy nak ucapkan hapi besday utk awk padi hari ini 21hbln 12,
mudah2an awk panjang umur murah rezeki dan paling penting sentiasa berada d bwh naungan rahmat kasih sayang Allah serta
awk berjaya mencapai impian awk.."
pada mulanya aku rasa dia tak akan balas msj aku seperti msj2 aku dulu tapi time aku dah ada kat opis n bersedia nak g court tetiba ada 1 msj masuk dari pada dia...
gadis 2: "Waalaikumsalam. t.ksh krn msih ingt sy.
jaga diri awk slalu dn buat yg terbaik dlm keja awk.k take care"
lepas aku bc msj dia aku ada balas balik, yang lain tu tak payah la aku cerita cuma satu je aku tanya dia, aku tanya sama ada aku still kwn dia atau tidak, dia jawab aku akan jadi kwn dia samapai akhir hayat dia....itulah jawapan yang aku ternanti-nantikan sejak dia mendiamkan diri tanpa sebarang jawapan....
walaupun jauh dalam sudut hati aku, aku berharap aku boleh jadi lebih daripada kawan dia....tak apa yang penting, aku dah tahu dia hanya kawan aku....so sekarang aku dah berasa lega dan aman setelah sekian lamanya dia diam dan hari ini dia membalas msj aku....
walaupun ramai kawan-kawan aku menghalang aku daripada msj dia tapi pada aku biarlah aku jadi baik untuk dia mungkin aku bebuat baik mcm tu 100 org yang lain akan buat baik pula pada aku.....Allah itu Maha Adil...
pada gadis 2 aku nak ucapkan terima kasih kerana masih lagi anggap aku kwn mudah2an dia ikhlas.....
ok itu sahaja kat bawah ni sekali lagi aku paparkan lirik lagu Cinta dalam Hati yang seakan-akan ada kena mengena dalam hidup aku...
ok hayatilah....
Ungu - Cinta Dalam Hati
mungkin ini memang jalan takdirku
mengagumi tanpa di cintai
tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
dalam hidupmu, dalam hidupmu
telah lama kupendam perasaan itu
menunggu hatimu menyambut diriku
tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
bahagia untukku, bahagia untukku
ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
meski ku tunggu hingga ujung waktuku
dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
dan ijinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejab saja

5 comments:

Yana Ismail said...

alaahai bro...sedihla plak yana baca...yana doakan yg terbaaaiiikkk utk bro ok;)jgn sedih2..mgkin tiada jodoh. hmmm :(

Faizal@poyan said...

to yana...

terima kasih doakanlahhh ya

kembara508 said...

hmmmmmpp.wat sedih cik.takpa nanti abg saufi cari yg noh...

Faizal@poyan said...

to kembara
hehehe dok tunggu abang cari lambat sangat

NurLulu said...

Doakan agar dia selalu berbahagia. Apabila kita mendoakan orang lain, doa itu akan terpalit kepada diri kita.

Percayalah, Allah akan gantikan dengan lebih baik. Anytime soon. :)