Wednesday, January 14, 2009

GIM GIM GIM

Assalamualaikum.....

Demi merialisasikan azam tahun baru aku untuk kurus, hehehe aku dah tiga hari berturut2 ke gimnasium rakyat di Kompleks sukan Langkawi sekali masuk RM3.00.

Sebenarnya dah hampir 2 tahun aku nak sangat masuk ke gim tu tapi tahun ini baru masuk, dulu segan la nak masuk sorg-sorg sekarang zaini kwan serumah aku tu pun nak gi gim juga so kami pergi la...

kali pertama masuk aku main kayuh basikal tu je hampir 20km aku mengayuh bepeluh la juga, lepas tu aku main angkat besi pulak main punya main rupanya aku tersalah cara kesannya sehingga kehari ini badan aku sakit2, jurulatih kat situ bagi tahu dia kata pertama kali main memang sakit2 badan tapi aku tanya zaini dia tak sakit pun hmmm maybe badan aku ni tak pernah senaman tetiba je senaman so terkejut la badan aku..

tak apa apa-apa pun berat aku masih tak turun lagi hari-hari aku timbang huhuhu..

ok sekian laporan aku

4 comments:

en_me said...

senam bagus untuk kesihatan.. keep it up bro..

Faizal@poyan said...

to me

ok2 tgh berusaha lah ni

Princess Liyana said...

huhu..teruskan perjuangan bro!Yana ptg2 naik balai cerap..jogging..huhu

Faizal@poyan said...

to yana..

ok tgh pulun la ni hehehe yana pun joging bagus la tu