Saturday, February 28, 2009

JAM TANGAN BARU CASIO EF-327


Assalamualaikum..

Emmm cepatnya masa berlalu tup tup dah masuk bulan Mac bagi tahun 2009, satu bulan lg aku nak masuk umur 25 tahun cepatnya masa berlalu... sesambil jari jemari aku menaip entry ni telinga aku di hidangkan dengan lagu nyanyian Imran Ajmain tajuk "selamat ulang tahun sayang" ....


Hari ni 1 Mac 2009 merupakan hari ini dalam sejarah dalam hidup aku kenapa? kerana hari ini aku membeli seutas jam tangan jenama Casio untuk diri aku sendiri... hehehe sebelum ini jam tangan aku, aku beli kat pasar malam je rega pun dalam Rm10 keatas ja..


Hari ni aku beli yang mahal ckit tapi tak la mencecah ribuan RM, sekadar kemampuan aku ja...nak beli jenama seiko mahal sangat lari budget so tgk jenama Casio bekanan lak di hati apa lagi mula la drama tawar menawar emmm dpt la kurang ckit....


"alias kali ni hg tak leh nak pemain(sakat)aku dah, aku dah beli jam mahal" hehehehe dan terima kasih kat hg pasai selalu je memberi dorongan kat aku supaya aku beli jam jenama casio ni..

emm kat atas tu lah jam n tangan aku (sila abaikan bulu-bulu itu) oklah itu saja cerita aku, emm dah lama aku ngidam nak beli jam akhirnya ada juga rezeki......heheh tapi jam tangan en_me mahal n changeh lagi daripada jam aku ni ..

13 comments:

Yana Ismail said...

huhu cantikkkknyer jam..mesti mahal..huhu tp tkpe puas hati bli dgn duit sndr kan bro?;)

Faizal@poyan said...

to yana..
tak la mahal sangat tak sampai 300 pun..emm puas rasanya nampak gak hasil duit keje..

anap_ilmi said...

bulna...ewwwww

Faizal@poyan said...

to anap..
perluuuuuuu

en_me said...

ammvoiii, bulu bulu ittewww.. ekeke

Faizal@poyan said...

to me...

emmmm

HitManSnr said...

Salaam..Casio edifice memang cantik. Nanti lagi 5 tahun kena upgrade ke Casio Protrek pulak..

Faizal@poyan said...

salam hitmansnr

terima kasih sudi menjengah ke blog saya..

hehehe insyaallah

Anonymous said...

teringin gak nkam mahal mlgnyer tak kaye...
hihihi

Faizal@poyan said...

salam ladysheqa..

emmm jam saya tak mahal lah ada lagi yang mahal...

insyaAllah nanti ada rezeki awk beli lah jam yang mahal ok

farah, s. said...

wow.. bestnye reward diri sendiri :)

mesti mahal tu kn. farah dh lama tak pakai jam tgn. huhu

Faizal@poyan said...

to farah...

hmmm sekali sekala kena gak beli apa-apa untuk kepuasan diri sendiri..

laa awat la tak pakai jam...jam tu sebagai aksesori tangan

Anazuhud said...

salam..
bro nak beli jam casio leh beli online www.anazuhud.blogspot.com barang mg original