Monday, February 9, 2009

KEPUTUSAN EXAM

Assalamualaikum....

hari ni 10 hbln keputusan exam PJJ aku kuar.... so pagi-pagi lagi aku dah buka internet chek tapi tak ada pun lagi....

jam 10 kak maslina msj tanya result aku, so aku chek la sekali lagi Alhamdulillah walaupun tak dapat dekan tapi masih kekal 3 pointer ke atas..

sem lepas aku exam 5 subjek 3 subjek dpt B+ 2 subjek lagi B- sem ni tak ada A pun emm tapi syukur la naik gak pointer aku...tapi sem lepas ada A juga..

sem lepas subjek mencabar juga yang mengcabar tu subjek Pemikiran Islam Semasa dan Metodologi Dakwah dan banyak soalan esei.

26 hbln 2 ni bermula sem baru dah sem 4 pun aku, harap-harap sem 4 ni boleh la kot dpt dekan sebabnya ada belajar subjek undang-undang....

oklah terima kasih kepada sahabat-sahabat aku yang sentiasa berdoa untuk kejayaan aku...

emmm semalam Sahabat aku Wan Chu call aku dari Mesir lama la juga kami sembang, aku nak ucap terima kasih kat dia sebab doakan aku di hadapan Kabah masa di wat haji ari tu..

Wan chu aku pun akan doakan kejayaan hg..

3 comments:

Anonymous said...

salam

tahniah usaha lagi ok

Yana Ismail said...

teruskan usaha bro!;)huhu

good luck..

Faizal@poyan said...

to yana..
thanksss ya