Friday, May 22, 2009

GAMBAR PERSIDANGAN DI CHERATING



Assalamualaikum..

seperti dijanjikan di bawah ini aku paparkan beberapa keping gambar yang ketika persidangan kamai kat Cherating..

layanlahhhhh okkkkk...


ok ni aktiviti pertama kami menari poco-poco dan sukaneka

yang ni pula time aku bertungkus lumus berebut kerusi emm dpt naib johan je , ala bg la org lain menang

yang ni pula aku tak tau la permainan apa, yg dok senyum tu kak ina satu opis dengan aku


ha ni time aku tgh pulun tarik tali tapi kalah sebab ada org kata kumpulan satu lagi main kecoh sepatutnya 10 org tapi depa 13 org, penat sangat sampai sakit badan2


MB Pahang yang spoting gila tengah nyanyi untuk kami

hmmm ni dalam bas nak betolak ke Taman negara pejalanan 4 jam

sampai je terus kena naik bot untuk ke Taman Negara


bila sampai je ke Taman negara kena daki bukit, meniti anak-anak tangga aku gagahkan jua untuk sampai klu tak malu je, tu kami tgh berehat sementara mendengar taklimat, masing-masing kepeluhan.



ha ni pula gambar atas canopy walkway , lihat kedua-dua belah tangan aku memegan tali tu dgn sekemas-kemasnya, tu tengah berayun tu, senyum tu cover ja hehehe


ni atas bot on the way nak gi ke pekampungan orang asli



mereka sedang melihat menderu menyumpit

ni gamabar las masa makan malam bersama KP tema mlm tu retro hmm aku sebenarnya tak tahu nak pakai apa, tu la aku pakai baju kotak2 lipat ckit kat lengan baju tu, satu je tak ada sapu tangan untuk diikat di leher

oklah itu sahaja yang aku dpt tunjukan gambar okkkkk

terima kasih sebab layan tengok gambar2 ni

5 comments:

Insyirah said...

Wahh...dah sampai National Park. Jelesnya..

I'm still dreaming to go there, adehhh... mimpi tinggal mimpi. Tak kan dah kahwin nnt baru nak pegi. Tak dan nya Encik Tunang nak bagi nnt. Haha. Baik ikut dia gi overseas.

Faizal@poyan said...

to syira..
emm p pon sebab di bawa klu tak tak sampai lagi la..

tak pa nanti ikut cik tunang tu

Princess Liyana said...

hu hu hu...bestnye;)ahaha..

p.s: bro, kim salam kat abg baju biru tu ek..ngeh2 ;P

Faizal@poyan said...

to yana
baju biru yang mana satu.. ramai dlm gambar tu berbaju biru...

Farah Amin said...

part jalan2 tu best. haha