Monday, May 25, 2009

SYURGA CINTA


Assalamualaikum...

Emmm sapa yang dah pergi tengok citer syurga cinta sila angkat tangan hehehehe...khamis lepas aku gi tgk citer ni kat ct Plaza Alor Setar berdua dgn "seseorang" hehehe jgn di tanya siapa dia... emm masih dalam rahsia...


cerita berkonsepkan cinta islamic, sesuai ditonton oleh setiap pasangan yang belum kahwin, yang sedang hangat bercinta, cerita ni boleh di adikan ikutan untuk saling cinta mencintai berlandaskan Islam..


Ada sedih, ada lawak dan merangkumi semua perasaan....emm "seseorang" itu menangis time sedih dalam cerita tu.. aku pun sedih hehehehe..


Aku cadangkan sesiap yang masih belum menonton ,gi lah tengok best sangat, tahniah kepada david dan idham yang memertabatkan cerita seperti ini, banyakkanlah lagi cerita-cerita seperti ini..


Hmm satu ayat yang aku terasa ialah jgn kita berdua-duan antara lelaki dan perempuan kerana ada yang ketiga ialah syaitan hehehehe...


Satu lagi ayat yang aku ingat dlm hidup kita ada 3 jenis jodoh

1- Jodoh Syaitan

2- Jodoh Jin

3- Jodoh Tuhan


Klu nak tau apakah jodoh-jodoh tu gi lah tengok sendiri takkan aku nak cerita kot, lagi pun rugilah klu aku cerita sebabnya aku byr RM8.00 untuk tgk citer ni heheheh jgn marahhhh..

9 comments:

en_me said...

lapan hinggit jerr.. tp nape banyak kosong kat belakang tewww.. ehehe

.fatin nabila. said...

3 jodoh tu. ade².
dgr david teoh bercerita.
tp, ai xpham.
sbb slang die pon, ye jgk, hee

Insyirah said...

Amboi²...dah pandai ye. Hahaha.. ;p

ez said...

heheh..faizal..nanti blehla kenalkan kat kitaorg tentang 'seseorg' tu..heheh

Farah Amin said...

haha. betul2. xkan faizal nk citer semua kot.tak aci la. kene g tgk sendiri. hihi. sygnye cite ni xde di psrn nz.huhu

NuR_KaSEH said...

best ker citer nyer...kaseh mesti tgok nihhh...wah...dah der seseorang erkkkk...tahniahhh....

Faizal@poyan said...

to me
ye lapan hinggit ja.. sori saya dah edit kosong tu

to fatin
ye ka, klu tak phm elok gi tengok

Faizal@poyan said...

to syira..
hehehehe dah pandai dr dulu lagi emm bekwn je.

to ez..
emm insyaAllah klu ada jodoh nanti sy kenalkan, tapi wat masa lani bekwn je dulu...siapalah sy ni..

Faizal@poyan said...

to farah..
hehehehe bukan tk nak citer tp sy tak pandai nak citer balik huhuhu..tak pa jgn risau nanti pesan dvd cetak rompak kat kg hehehe..

to kaseh..
best tak caya gi tengok bw sekali bf...seseorang hehehe masih terlalu awal tak mahu sejarah berulang kembali