Friday, July 17, 2009

TAHNIAH HANA & FAIZAL

ni umi dan papa


ni pula baby girl

Assalamualaikum...




Seperti yang aku janjikan , entry kali ini aku nak wat khas untuk berkongsi kegembiraan pasangan hana dan faizal kerana hana baru sahaja genap seminggu bersalin dan dapat baby girl...


Hana dulu merupakan pembantu aku kat Langkawi, lapor diri pun sekali dengan aku, suami dia faizal pun sekali lapor diri dengan aku tapi dia di tempatkan di perlis....aku pun tak tahu la bila masa depa ni bercinta, last2 aku korek punya korek terpecah juga rahsia depa ni...


Depa bercinta tak lama pun aku rasa setahun ada kot depa bercinta lepastu bertunang dan kahwin.... bila kahwin terjadilah perkahwinan jarak jauh (PJJ) seorang kat langkawi seorang kat perlis setiap minggu hana akan balik ke perlis....


Masa tu memang hana dok merungut nak tukar tapi waktu tu tak ada kekesongan lagi, biasalah jawatan kami memang terhad,


last sekali bila hana mengandung dan aku dapat tahu ada jawatan baru di wujudkan di perlis aku call kawan aku kat Ibu pejabat, kemudian suruh hana wat surat pertukaran, Alhamdulillah dia dapat bertukar ke mahkamah Perlis...selang beberapa bulan aku pula dapat tukar hehehehe...


Emmmm tu semua kehendak Allah dan rezeki baby... baby tu tak ada nama lagi....


Oklah sekadar itu sahaja....


7 comments:

Yana Ismail said...

Sangat comelll...huhu tahniah pd psgn itu;)

Anonymous said...

tahniah utk kawan awak tu ye ~
awak bile lagi :D ?

Faizal@poyan said...

to yana..
hehehehe yana pun dh tak lambat lah tu nak bergelar ibu..

to manja..
hehehe tq.. saya ntah la lambat lagi kot..

cikceriacorner said...

tahniah2..
awak ngan seseorg bile lg?hheheh

Faizal@poyan said...

to ez..
hehehe ntah la.. maybe saya bersedia 2 tahun lagi hehehe...
saya percaya pada jodoh..klu ada jodoh tak kemana

en_me said...

faizal? hmm macam namer tuanpunya blog nih jakkk..

Faizal@poyan said...

to me..
nama ja sama tapi org berbeda