Monday, August 10, 2009

MAAFKAN AKU


Assalamualaikum...


Detik pertamuan kita,
tak kala diperkenalkan dahulu,
masih lagi segar dalam ingatanku,
sejak itu kaulah tempat ku mengadu,
meluahkan isi hati yang terpendam dalam sanubari ku,


Setahun kau setia pada ku,
tapi kenapa aku yang berubah hati,
sedangkan kau teman setia di sisi,
memaparkan segala kehidupan senang dan susah ku,
gembira dan sedih ku,


Maafkan aku....
Maafkan aku....
Maafkan aku...


kerana kealpaan aku melupai tarikh penting mu,
kealpaan itu bukan petanda aku melupaimu,
terima kasih kerana kewujudanmu ,
segala pancaroba yang aku lalui kau setia di samping ku,


Maafkan aku...


Emmm bait-bait ayat tersebut tidaklah ditujukan kepada sesiapa sahaja, tetapi aku tujukan khas buat blog tersayang aku ni, kerana pada 6hb Ogos yang lalu genap setahun dia bersama aku,


Aku betul-betul terlupa, tak sangka blog ini sebenarnya banyak membantu aku dlm menenangkan hati aku apa bila aku ada masalah, luahan aku di cni sedikit sebanyak mambantu agar aku tenang..


Sekejap sahaja sudah 1 tahun aku bergelar blogger, dah 92 entry aku publishkan...dan melalui blog ini juga ramai kengkawan blogger aku kenali..

8 comments:

anap_ilmi said...

huh..PELUPA!haha

Faizal@poyan said...

to anap..
alah sama juga ko tu pun

Princess Liyana said...

hihi..yana kenal bro pn dr blog..;)slmt ulangthn..ecewah hidup kehidupan alam!;)

en_me said...

melayu memang mudah lupa.. tahniah bro.. keep it up

Faizal@poyan said...

to yana..
tula, bersyukur sgt dpt kenal yana n kengkawan yg lain

to me..
tulah pasai melayu.. terima kasih la me coz selalu juga komen kat blog sy ni

en_me said...

salam bro, u hv been TAGGED by me.. ehehe

intan.dayana said...

cOngrats~
sudah setahun.weeeee!!

Faizal@poyan said...

to me..
saya dah jawab tag me..huhuhuhu

to intan.dayana
terima kasih, terima kasih juga melawat blog saya, saya dah add blog awak