Friday, August 14, 2009

WHY I BLOG.... TAG DARI EN ME

Assalamualaikum...
Sekarang aku tgh menghayati kelunakan suara ustaz Asri yang telah kembali kerahmatullah Al fatihah untuk beliau......
Sebenarnya aku telah di tag oleh en me, tag dia berbunyi "why i blog" emmm walaupun aku pernah di tag juga dengan tag sama seperti ini dan aku telah pun menjawab tag tersebut http://faizalpoyan.blogspot.com/2009/03/tag-kenapa-aku-tulis-blog.html maka untuk tidak menghampakan en me aku jawab lah juga.....
Jawapan tag yang lalu aku jawab dgn pantun tapi aku rasa itu bukan pantun.. apa-apa pun org dpt faham apa yang aku nak sampaikan...
Baiklah menyorot kembali, sebab musabab aku menulis blog ini, bermula al kisahnya setahun yang lepas tak kala itu aku kesepian berada di sebuah Pulau iaitu Langkawi, masa itu aku mungkin banyak masalah, aku pun tak mau ingat dah masalah tu....
So masalah yang aku hadapi itu aku curah dan luahkan di dalam blog ini, tak kiralah sama ada masalah cinta, masalah persahabatan, masalah client dan pelbagai lagi lah masalah...
Seperti kalian tahu, aku tak pandai mengarang, cuba anda lihat lah sendiri tatabahasa or nahu bahasa melayu aku yang agak tak betul, terkadang entry aku tak ada titik or koma langsung kalau nak baca mesti baca dengan senafaz...
Wa khulasatol khoul (kesimpulannya) blog ini menjadi tempat aku meluahkan dan mencurahkan segala-galanya, blog ini juga mungkin akan menjadi tatapan aku untuk masa akan datang, setiap apa yang aku tulis ada peristiwa tertentu, mungkin tak kala baca nanti nostalgia itu akan menjenggah kembali ke dalam minda aku....
Sekadar inilah sahaja dpt aku jawab, selanjutnya anda boleh membaca jawapan yang pertama,
Okalah setakat hari ini, aku telah menulis 93 entry dan jumlah pelawat yang sudi menlawat blog aku hampir 3000 pelawat, terima kasih kepada kengkawan sekalian....

5 comments:

Faizal@poyan said...

to kengkawan

sori entry ni tak leh nak selang... aku pun tak tau sebab apa

farah, s. said...

teruskan berblogging :D

Faizal@poyan said...

to farah..
InsyaAllah terima kasih

en_me said...

cool abang faizal poyan tewww.. thanx jawab TAG me yg itteww.. muger2 kiter leh jadik rakan siber yg baik baik..

Faizal@poyan said...

to me..
ya kita akan jd sahabat yg baik kat cni or mungkin suatu masa nanti kita jd sahabat di alam rialiti