Tuesday, October 13, 2009

AKU KENA SAMAN

Assalamualaikum...

Alhamdulillah bersyukur ke hadrat Allah kerana masih lagi memberi peluang untuk aku hidup di dunia sementara yang banyak dugaan ini...

Al kisahnya pada hari ini 13.10.2009, buat julung-julung kalinya dalam hidup aku, aku disaman oleh polis trafik pada pagi tadi, atas kesalahan tak mematuhi papan tanda....

Emm aku redha jelah sebab tu salah aku...ceritanya macamni nak masuk ke pejabat aku klu dari arah anak bukit jauh sangat nak kena buat u turn, aku ambillah jalan pintas...sebelum ni memang ramai guna jalan pintas tu,so aku pun hari-harilah guna jalan tu bila pagi-pagi nak ke opis , tetiba pagi tadi aku tak perasan polis dok tengah menunggu mangsa.. so aku pun terperangkap kenalah saman.. aku sempat tanya berapa amaun kena bayar polis tu bg tau RM150 tapi aku boleh buat rayuan lagi maybe dapat setengah potongan...

Untuk makluman juga bukan aku seorang je kena saman ramai lagi yang kena....dalam opis aku pun ada juga staff yang kena saman tapi aku tak hebohkan yg aku pun kena saman... malu la klu peguam kena saman hehehehe aku just bg tau bos dan ita ja hehehe.....

Emmm tak apalah klu kena saman bayar jelah....aku dah jd fobia hehehe..

Alhamdulillah hari ini juga aku selesai berpuasa enam pada bulan syawal....dan besok aku berhari raya enam.. tapi sambutan hari raya kat opis aku hari khamis ni banyakllah juga menu dan kami jemput lebih kurang 100 orang ja....

Oklah nanti aku publishkan gambar2 semasa sambutan hari raya kat opis aku ok...

sekian terima kasih

4 comments:

scOotBerry said...

hukhuk.peguam pOn leh kne saman ke?ngeee~

anap_ilmi said...

tahniah2...kalau orang2 mcm kau neh xkene saman, die xtaw cmne perasaan orang kene saman tuu..klu x asik nak saman orangggg je keje..haha..

Faizal@poyan said...

to intan..

emmm kena la peguam pun manusia juga

to anap..

yelah tuuu

Yana Ismail said...

bro!syioknya dpt mkn2..huhuhu...alaahai pasni jgn buat lg tau nnti double2 saman..heee

bro, sudilah kiranya emailkn alamat n nama penuh pd barbie1706@gmail.com..huhu..yana n antr something..thanks tau!huhu