Friday, October 16, 2009

JAMUAN RAYA BBG KEDAH 2009


Assalamualaikum...

Diharapkan semua sahabat-sahabat sekalian sihat sejahtera hendaknya.. tak ada apa pun semenarnya aku nak cerita... cuma di sini ada beberapa sisipan gambar yang boleh dilihat..
gambar kat bawah ni semuanya gambar masa jamuan hari raya opis aku....

Tak ramai pun kami jemput, yang ramai staff mahkamah ja, lepastu jiran-jiran opis senelah opis kami..

antara menu yang kami sediakan, Nasi tomato, sate, mee rebus (mak aku yang buat), kutupat, lemang, rojak kuih muih dan lain-lain lagilah... tu kali pertama opis aku buat opis terbuka sempena Hari Raya...



Emm biasalah akukan teruna idaman hehehehe

antara tetamu yang memeriahkan lagi jamuan kami

emmmm ni meja makanann ringan

aku dan bos yang paling baik Tuan Zack (Pengarah Biro Bantuan Guaman Kedah)

Oklah sekadar inilah sahaja jamuan raya ni kami buat pada 15/10/2009..terima kasih yang datang..


Emmm i lagi satu cerita sabtu lepas bersamaan 17/10/2009 aku sempat menonton wayang citer PAPADOM memang best teramat sangat, kelakar dan sedih, Tahniah afdlin shauki... kepada kenkawan yang tak sempat tonton citer ni eloklah pergi best memang tak rugi punya....

4 comments:

ez said...

bestnye mkn..hehehe
cite papadom..memang best..sy da tgk 2x..heheh

en_me said...

ammvoiii teruna idaman tewww.. ehehe

Faizal@poyan said...

to ez..
ya ka 2 kali dah tgk sy pun rasa mcm nak gi tgk sekali lagi

to me..
hehehehe biasa laaa

chipsmore said...

tak tengok papadom lagi..hee..

btw, i link u k ;)