Wednesday, January 27, 2010

ADA BLOG, ADAKAH SYOK SENDIRI?

Assalamualaikum...

Ni entry ketiga aku wujudkan hehehe... sejak kebelakangan ni aku tgk ramai dah bloger2 yg selalu update blog depa la ni dah mendiam diri, entah kenapa ..

Emm tetiba aku terpikir, bila ada org kata, syok sendiri....adakah bila kita ada blog sendiri yg banyak menceritakan tentang hal kehidupan kita untuk dikongsi bersama seperti orang yang syok sendiri?.. pedih juga telinga aku dengar..yang kata tu pun tak tahu langsung tentang blog.

lama dulu aku dah maklumkan bahawa tujuan aku tulis blog ni hanya untuk diri aku sendiri, klu ada yang baca Alhamdulillah klu tak ada pun tak apa.. tapi klu ada yg bc blog aku ada yang berfaedah ambil yg tak berfaedah buang jauh2 ok..

pada aku blog ni ,menjadi satu tempat untuk aku luahkan apa yang terpendam..aku rasa bila aku luahkan apa yg terpendam dlm hati aku ni, menjadikan aku lebih tenang...daripada aku simpan dalam hati lebih baik aku luahkan...

lantak la nak kata aku ni syok sendiri ka apa ka..yang penting aku ada blog aku sendiri...

hehehe oklah itu shj..sebenarnya aku tak marah sangat pun tapi......biarlah huhuhu

6 comments:

Encik Shino said...

SYOK sendiri?? Apekah??

Malang sungguh pada mereka yang bersifat negatif sebegitu.

Pepun biarkan si lucai dengan labu-labunya... hehe

Faizal@poyan said...

to shino...

ya betul tu...depa jeles kita ada blog kan ka huhuhu

cikceriacorner said...

xla..xpe faizal..yg penting kita eppy..heheh

Yana Ismail said...

APAKAHH?mereka tu yg syok sndr..blog kita, suka hati kitala..hihihi..

oppsss teremo plak...sorry bro, lama tk singgah..tk smptla..bz :P

matahati said...

sy pn ader blog tp sy xpernah la harap org baca blog sy.sy tulis semata2 utk kepuasan diri jer.janji sy hepi sudah...

NurLulu said...

Kita hidup di zaman cyber. Ada lagi ke orang yang fikir tulis blog tu syok sendiri? Sungguh tidak boleh diterima pernyataan itu.

Menulis blog memberikan ketenangan. Ia mengurangkan stress. Rugi la pada mereka yang tak tahu nikmatnya punya blog sendiri.

(^__*)