Thursday, February 27, 2014

2013 - 2014

assalamualaikum.... setelah hampir 2 tahun aku tidak menjenggah masuk ke dalam blog ini. terkejutnya aku apabila ramai yang telah memberi komen di dalam post bertajuk "perceraian". setelah hampir 2 tahun meninggalkan bidang kepeguaman aku tidak lagi layak untuk memberi khidmat nasihat secara terbuka di dalam blog ini diharapkan jika sesiapa yang ingin bertanya boleh la emailkan sahaja pertanyaan tersebut in Sha Allah aku akan membalasnya. Khabi kuchi khabi gham....itulah dunia aku sekarang....meninggalkan dunia perundangan dan memasuki dunia pendidikan.... tahun 2013 adalah tahun kesedihan kerana aku di arahkan untuk melapor diri di sek keb tebuk panchur gunung semanggol perak, terpaksa berjauhan dengan keluarga tetapi bersyukur juga dapat balik setiap minggu. tahun 2014 aku tenggah menanti surat posting untuk tetap, harap2 ada berita gembira dan dapat posting balik kedah... aku telah melangkah ke hadapan...aku tidak boleh lagi toleh kebelakang walaupun perit tetap aku teruskan demi sesuap nasi kepada keluargaku.. doakan aku wahai shbt sekalian...

No comments: