Wednesday, September 24, 2008

KEGAGALAN

salam hmmmm...

kat sini aku nak luahkan sedikit rasa kekecewaan aku setelah dekat-dekat 2 tahun aku jadi peguam, hari ini aku ditewaskan, kes aku ditolak...

kes tunggakan nafkah anak.. bekas suami mak cik tu tak bayar nafkah seperti yang di perintahkan oleh mahkamah.... lepas 9 tahun baru makcik tu nak tuntut tonggakan daripada suami dia..

bicara punya bicara sampai aku tak boleh tidoq punya pikiaq, tetiba mai hari ni mahkamah tolak kes sebab kes tuntutan ini dah melebihi 6 tahun daripada perintah yang telah dikeluarkan...

hmm tapi tadi mak cik tu nak p jumpa ketua pendakwa nak buat rayuan bg keputusan hari ini...

aku kesal sangat pasai aku tak sungguh-sungguh kot dalam buat hujjah untuk kes ini sebab tu boleh kalah..

tapi tak pa aku jadikan ini semua sebagai pengajaran dan pengalaman untuk masa depan...

tetiba hari ini aku rasa aku sebenarnya tak sesuai jadi peguam...hempa semua tolong la doakan aku cepat naik pangkat boleh la aku dok pejabat je lepas ni tak payah p ergi mahkamah..

oklah terima kasih yang sudi baca selamat berpuasa...

1 comment:

tasekM said...

tak pe. ini semua pengalaman yang amat berharga. semoga kamu berjaya ya...

salam aidilfitri.

ppsttt... nk duit raya.. he he..