Wednesday, October 29, 2008

TAG DARI ALONG

Assalamualaikunm...

pagi-pagi dah dpt YM dari along minta aku jawab tag drp dia ni antara soklan dan jawapan daripada aku:

Name: Mohd Faizal bin Mat Desa
Sisters: 2 orang
Brothers: 2 orang
Shoe size: 10
Height: 180cm je...sesuai la dengan berat
Where do you live: Kg kepala 10 simpag 3 ulu sedaka yan kedah
Have you ever been on a plane: Ya banyak kali dah !
Swam in the ocean:pernah la coz dok kat pulau
Fallen asleep at school: rasanya tak pernah kot...tumpu pelajaran tu yang pandai lani..
Broken someone’s heart: no comment
Fell off your chair: pernah, kurang pengajaran punya kawan, aku nak duduk dia tarik kerusi...
Sat by the phone all night waiting for someone to call: tak pernah perlu ka tunggu2....huhuhu
Saved e-mails: buat berat je kalu save..
What is your room like: kadang2 ok kadang2 berselerak ikut mood.
What’s right beside you: fail2 kes yang bertimbun dan juru bahasa opis
What is the last thing you ate: tembikai dan kek
Ever had…Chicken pox: pernah…umur 5 tahun teruk sangat ...
Sore throat: ni pun tgh sakit ....
Stitches: tak pernah hehehe tak ada parut langsung badan aku..
Broken nose: tak pernah.
Do you Believe in love at first sight:cinta pertama bukan di takdirkan untuk bersama.. aku tak percaya ..
Like picnics: suka la ikut mood gak
Who was/were…The last person you danced with: tak ada coz aku tak pernah menari,,, zapin pun tak pernah..
Last made you smile: tak ada.. aku bukan pesenyum
You last yelled at: ROSMUNA....
Today did you…Talk to someone you like: tak ada langsung..
Kissed anyone: ada jeeee
Get sick: nope…
Talk to an ex: tak.... minta simpang mailaikat 44
Miss someone: wat apa nak rindu kat orang kalau orang tu pun tak rindu kat kita... perlu ka nak rindu kat dia..
Who do you really hate: ada la,, rahsia...
Do you like your hand-writing: tak.. macam cakar itik
Are your toe nails painted: gila apa....
Whose bed other than yours would you rather sleep in: hmmmm..
What color shirt are you wearing now: dark green..
Are you a friendly person: ntah la... kwn aku kata aku yang paling mesra alam dan riang ria...
Do you have any pets: wat masa la ni tak ada tapi minggu depan nak bela ikan kat opis..
you sleep with the TV on: tak pernah ..klu nak tidor, kat bilik laa.... membazir amalan syaitan
What are you doing right now: nie jawab tag .
Can you handle the truth: yaaa
Are you closer to your mother or father: my mom
Do you eat healthy: hehehe ikut keadaan…
Do you still have pictures of you & your ex: tak pernah bergambar dengan wanita yang bukan muhrim... berdosa ooo
If you’re having a bad day, who are you most likely to go to: suka makan..
Are you loud or quiet most of the time: quiet..
Are you confident: hmmmm mesti

5 things I was doing 10 years ago:
1. suka tgk tv citer dragon ball sampai poteng kelas ust sayuti
2. bawa moto honda kau dari rumah ke pondok pakman
3. pakai halmet warna hijau
4. jadi tok bilai surau
5. hafal subjek bahasa arab... hmmm penat la

5 things I would do if I were a billionaire:
1-apa yang keluarga nak... aku bagi
2- beli tanah kat makkah (senang nak p wat umrah dan haji)
3- buka rumah orang tua-tua dan anak yatim
4- ronda satu dunia t
5- tambah duit lagi la bagi banyak

5 of my bad habits:
1- sensitive hmmm haru sungguh takleh nak ubah dah
2-wat kerja tangguh-tangguh
3- ikut mood
4- gigit kuku memang dari kecik lagi tapi la ni dah jarang dah
5- bila baring mesti gentil rambut

5 places I’ve lived/living:
1- kg kepala 10 spg 3 ulu sedaka yan kedah
2-asrama pondok pak man bukit besar kedah sat je pastu lari
3-asrama sek men agama sg limau yan kedah
4- qaryah blok e&g KUIS
5- taman sri berlian langkawi

ok along terima kasih tag aku nanti tag la lagi hehehe

hehehe lupa la ....

orang berikut sila jawab tag dari ni

1. anap
2. hambali

2 comments:

anap_ilmi said...

slumber jer..xnak pas2 kt aku..xingt kt aku dah kaa..vd

Faizal@poyan said...

anap ko nak jawab gak ka ha jawab la ni aku nak pas kat ko