Wednesday, April 29, 2009

SEPI

SEPI

Sepi hati
Terjadi lagi
Mungkin sampai mati
Aku sepi,

Biar senyum hadir
Di hariku
Namun ini hanya
Ada di bibir
Di bibir saja,

Aku ini
yang bisa mengerti
walaupun yang lain
mahu mengerti,

Namun berat beban
di hidupku
biarkan saja
biar saja
hanyaku yang tahu,

Sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
untuk kesabaran yang perlu
untuk tetapku berdiri,

Ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah berat
sepanjangku bisa atasi semua

aku tetap diam…

7 comments:

ez said...

nape sepi?jgn sepi2 ok..kita masih ada keluarga n kengkwn..heheh..be eppy ye faizal..heheh

annisa said...

bagus puisinya..kalau rame gimana?

Putera Arjuna said...

kenape sepi?
jgn sepi la..
xbest!

Princess Liyana said...

Alaahai..tkmola sepi2..family n kawan2 kan ada?;)

bro, cheer up!masanya akan tiba jgak..aminnn;)

Faizal@poyan said...

to ez..
emm tak ada apa saja je nak publish lirik ni, rasa mcm kena kat batang idung dendiri ja

to annisa..
selamat datang ke blog saya... tu lirik lagu sepi nyanyian yuni sahara di petik dari filem sepi..

Faizal@poyan said...

to arjuna..
emm sendirian sepi la.. awek tak ada emmm sedihnya hehehe

to yana..
ye kengkawan dan fmli lah sekarang ni kurangkan kesepian saya..

ok terima kasih klu ada calon tolong pekenalkan hehehe

Farah Amin said...

sedihnye. saya faham sangat perasaan sepi tu mcm mana. :(