Saturday, October 3, 2009

KE 100

Assalamualaikum....
Alhamdulillah bersyukur ke hadrat Allah kerana dapat lagi aku menjadi seorang blogger huhuhuhu walaupun blog aku ni tak laaa hebat sangat...
Tajuk kat atas bersempena kemunculannya entry ini yang ke 100, setelah setahun lebih kewujudan blog aku ni, bukannya nak menunjuk atau riak dengan 100 entry yang aku telah publishkan tetapi aku bersyukur diberi peluang untuk menaip apa yang aku rasa aku nak luahkan dan ceritakan...
Aku insan biasa sahaja di dalam alam blog ini, ramai lagi kengkawan yang telah banyak lagi mempublishkan cerita-cerita mereka di blog mereka .. di kesempatan ini aku ucapkan tahniah kepada kengkawan yang sentiasa mengupdatekan blog anda dengan cerita-cerita suka duka dan ilmu....ada kengkawan yang telah mencecah beratus-ratus bahkan beribu-ribu entry yang mereka publishkan...
Antara entry yang aku publishkan yang mendapat komen yang terbanyak ialah entry yang bertajuk KENGKAWAN,... terima kasih kepada semuang kengkawan yang sentiasa membaca dan memberi komen serta banyak menasihati aku ketika aku susah dan senang.....
Emmm sekian penghargaan aku bersempenan entry ke 100 aku.....
Lama rasanya aku tak update cerita tentang kehidupan aku sejak dua menjak ini...tiada apa yang berubah aku seperti biasa... cuma mulai bulan ini setelah mesyuarat pada minggu lepas kami telah membuat ketetapan bahawa, terdapat sedikit rombakan untuk mengendalikan kes...
Sebelum ini aku di tugaskan untuk mengendalikan kes-kes di Mahkamah Kulim iaitu pada hari Ahad. Mahkamah Alor Setar pada setiap hari isnin dan selasa manakala Mahkamah Padang Terap pada hari rabu....
Mulai bulan ini aku akan mengendalikan kes-kes di Mahkamah Kulim setiap hari ahad dan sebulan sekali hari isnin, hari selasa aku akan kendalikan kes di Mahkamah Alor setar dan hari rabu aku tak akan pergi lagi ke mahkamah Padang terap tetapi aku bertukar mengendalikan kes di Mahkamah Pendang...dan sekali sekala hari isnin aku akan mengendalikan kes di Bandar Baru...
Oklah setakat itu sahaja....

5 comments:

anap_ilmi said...

terus aku carik entry kengkawan ko tuu..aku ingt dekat2 je..tgk2 tahun lepas punyer entry..huh..tabah..apa2 pun tahniah..teruskan berblog.wlwpun kita berjauhan,dgn medium2 gini la kita akan sentiasa rasa dekatttt je..k?aku syg ko poyan..ahakz

Princess Liyana said...

bro, slmt btugas :)

huhu nak duit rayaaa??? :)

Faizal@poyan said...

to anap..
emmm yelah anap terasa kita dekat jakan walaupun hg di jodan aku di kedah...

terima kasih jd sahabat aku aku pun syg ko juga anap huhuhuhuhuhu

to yana..
ye terima kasih

dah jadi tunang org tak layak dpt duit raya huhuhuhu

farah aminuddin said...

salam bro

dh entri ke 100. yeay!

raya meriah??

en_me said...

tahniah ghiteww.. keep it up abang faizal poyan itteww